torsdag 30 april 2009

Valborg

Så var det då dags att sjunga in våren, härligt!! Idag har jag fått hjälp med att städa hela huset och vilken lyx det var!! Varför gör jag inte detta oftare ???? Ikväll äter vi vårkyckling med primörer innan vi går och ser på någon eld så min Valborg blir lugn och trivsam. I helgen har vi faktiskt inte så mycket planer heller mer än att fylla potatislandet med jord, peta ner sättpotatisarna och dra en vända till soptippen med skräphögen i garaget. Tänk om man skulle ta det riktigt lugnt och läsa en god bok resten av tiden... Nej, det blir nog svårt om jag känner mig själv rätt. Ha en trevlig Valborg allihopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!