fredag 17 april 2009

Tine K

Vackert stilleben
Franska, fina pinn jalusiner

Jätte fina elementskydd
Det är i bloggvärlden jag har lärt känna TineK från Danmark och hon har verkligen rusktigt fina saker! Jag vet inte om bildena från hennes hemsida är från hennes eget hem, det verkar nästan så. Titta på tine k för att se mer, underbart hus!! Idag är det fredag och återigen en härlig helg! Det har varit en riktigt bra arbetsvecka med en inspirerande utbildning, en fantastiskt trevlig middag på stan med gamla kollegor och idag tog jag hem en kundorder, inget dåligt slut på veckan :-) Nu måste jag sätta igång fredagsstädningen och kampen mot damm råttorna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!