söndag 19 april 2009

Härliga Tricia Guild



Bilder lånade från Tricia Guild
Vilken härlig helg och faktum är att jag i princip inte har gjort någonting, i alla fall ingenting med huset om man inte räknar att jag lade ut dynorna i utemöblerna men det var inte allt för jobbigt :-) Nej, i stället har jag umgåtts med nära och kära, bokat en härlig resa för familjen inför makens födelsedag när han fyller jämnt (om ett år!!) och tittat på duktiga sonen när han gjorde mål i hockeyhallen samt lilla O har tagit simborgarmärket så jag är riktigt nöjd med helgen. Nästa helg blir det rensning av garaget och iväg till soptippen samt anläggning av potatisland. Förra året hann jag inte med och missade tiden för att få ner sättpotatisen i jorden så i år måste vi börja i tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!