lördag 4 april 2009

Det börjar så smått...



Idag har vi haft en riktigt sportig dag, började med tennis, for vidare till simhallen för att lilla O ska öva för simborgarmärket för att få åka ut och segla med scouterna och sedan en cykeltur till min favoritbutik för att förse mig med penséer (men de var redan nästan slut!) Sedan ut i igen för fortsatt trädgårdsarbete. Jag kan tyvärr inte påstå att jag sett så många vårtecken i min trädgård ännu. Vi har stor del av tomten i norrläge så den sista snön försvann bara för ett par dagar sedan. Men tittar man riktigt ordentlig så hittade jag faktiskt en (!!) liten snödroppen och det är många fler vårblommor på väg, ge det bara några dagar till. Därför måste man hjälpa till med krukor med lökar och annat. Jag lägger nästan hela min lön på blommor den här tiden på året, jag kan bara inte låta bli :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!