fredag 24 april 2009

Potatisland

Idag är det dags för research!! När vi anlitade vår trädgårdsarkitekt för flera år sedan rekommenderade hon oss att lägga ett potatisland bakom vårt garage. Åren gick och andra saker blev prioriterade men i år (!!) då ska det ske. Nu måste jag bara läsa in mig på hur jag ska göra. Ett alternativ för att börja i lite mindre skala hittade jag hos Vi i villa där man föreslår att använda barnens gamla sandlåda... Den står faktiskt där utan att användas men jag tror nog ändå att jag följer min ursprungsplan fullt ut och kanske planterar något annat i sandlådan. Det är stora förväntningar på helgen då riktigt sommarväder har utlovats så vad passar bättre då än härligt trädgårdsarbete. Nu måste jag läsa vidare på olika potatissorter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!