lördag 25 april 2009

Aktivitet i trädgården




Oj, idag har det hänt grejer!! Jag har verkligen funderat på hur jag ska kunna få till potatis bakom garaget då garaget står på en höjd med sluttning och idag kom jag på det! Jag kan ju inte kalla det ett traditionellt potatisland utan det här är mer en bädd men jag tycker att det blev riktigt bra. Och ingenting kostade det heller för stenen hade vi sedan tidigare. Jag var riktigt noga med vattenpass för att muren skulle bli helt rak och resultatet blev bra. Vidare har vi fällt flera mindre träd och tagit bort en massa sly samt med stor försiktighet eldat bort torrt gräs och löv. Nu är jag värd en vilostund i kvällssolen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!