tisdag 7 april 2009

Projektet "påslakan"

Bild lånad från House to home
Jag vågar knappt berätta det men det har satts käppar i hjulet igen vad gäller projektet med mina påslakan. De nya lakanen som var tillklippta och klara med väl tilltagna sömnsmån krymte mer än jag trott! Trodde inte att det var sant!! Nu har jag faktiskt beställt nya lakan i bättre kvalitet och i en färg som jag t.o.m. tror blir bättre och nu ska jag 1. tvätta dem innan jag klipper till, 2. vara extremt noga med att nåla ihop de två delarna och klippa därefter och 3. vara ytterst noggrann när jag syr ihop delarna så att sömmarna kommer åt rätt håll :-) Då kan väl ingenting gå fel, eller....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!