söndag 28 februari 2010

Marlene Birger





Fick syn på ett reportage om kläddesignern Marlene Birger när jag satt och bläddrade i senaste Sköna Hem när jag satt i ett väntrum i veckan. Henne gillar jag, både kläder och inredning. Tycker att det är jätte fint när hon grupperar tavlor så som hon gjort både i sovrummet och över skrivbordet. Den karamellen ska jag suga på.... Läs mer i Sköna hem. Happy Sunday!! Idag är det keramikkurs igen. Gjorde en jätte fin skål förra gången som jag hoppas är bränd till denna gång.

1 kommentar:

  1. Härliga bilder... Det märkliga är bara att om man själv skulle ha så mycket saker skulle man nog tycka det var för mycket. Men det är så fint på dessa fotografier.

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!