torsdag 4 mars 2010

Sandhamn mitt i vintern





Vi har haft minisemester ute på Sandhamn och det har varit alldeles otroligt mysigt. Skärgården är helt fantastisk off-season och nu mitt i vintern med all denna is påminde det om nordpoolen uppe vid Trouville stranden, magiskt!! Efter en härlig natts sömn klev jag upp själv redan vid 7 och var först i frukostmatsalen på Seglarhotellet och såg solen gå upp. Resten av tiden flöt på mellan goda måltider, promenader, läsning, bad i poolen och slappande under duntäcket mitt på dagen. Kan man ha det bättre?

2 kommentarer:

  1. Men duuu! Så otroligt vackert! Vilka bilder...
    Jag kan tänka mig att det var en härlig minisemester.
    Ha det gott! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Trots att jag är så less på vintern, måste jag ändå medge att det gudomligt vackert när du visar vintern så här... :D

    Kram

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!