lördag 13 mars 2010

Leverans elementskydd






Efter endast ett par veckor var mina element skydd färdiga och nu sitter de på plats. Vilken skillnad! Det blev verkligen "pricken över i" och nu efteråt förfasar man sig över hur det såg ut innan. Vår andra duktiga snickare hjälpte mig med att montera skåpen i tvättstugan i veckan så nu är allt på plats där och det blev ett fantastiskt lyft där med. Nu ska jag bara måla klart taket så är det helt klart där inne. Drar mig lite för det idag, det är fruktansvärt tungt att måla tak när man står i en så konstig vinkel så det blir klart när det blir klart. Nu vill jag ut och fånga in våren!! Trevlig helg allihopa!!

2 kommentarer:

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!