tisdag 30 mars 2010

Vill ha!!

Bild från Zandworth
Den här stolen vill jag ha!! Men vågar inte ens tänka på vad den kostar. Jag vill ha den på övervåningen i hallen så jag kan sitta där och titta ut över vattnet eller läsa en god bok. Skulle vara såååå mysigt men just nu bara på önskelistan och långt från verklighet. Det har varit emotionellt rörigt de sista veckorna då jag har tagit beslut att säga upp mig efter 13 år på samma jobb! Ett stort beslut men som känns helt rätt. Men grubblande tar energi och det är nog inte riktigt över förrän jag stänger dörren bakom mig för gott och går vidare till nya äventyr och det är ett tag kvar. Därför känna påskhelgen extra välkommen just nu, endast ett par dagar kvar.

2 kommentarer:

  1. Vet du, en sån vill jag med ha!!! Vilket fina bilder fr Affari nedan, ha en mysig och glad påsk Katarina!!! Mari.

    SvaraRadera
  2. Hej Catharina! Tänkte passa på att höra av mig. Jag är hemma och vilar ögonen. Har genomfört en ögonlaseroperation för en vecka sedan och först nu börjar suddig blick övergå till lite skarpare. Har haft skav och känslan av ett helt grustag i ögonen, mindre kul. Men nu börjar allt "klarna" och jag längtar till fredag då vi åker till fjällen över påsk och stannar en vecka. Jag visste inte att du sagt upp dig...berätta gärna mer när vi ses. Ser fram emot att ses och gratta Mats efter er resa. Önskar er en härlig semester och må så bra. Hälsa alla! Glada påskKramar, Karolina

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!