måndag 5 april 2010

Njutningsfull påsk

Bild från house & homes
Vilken njutningsfull påsk helg!! Så gott vi har ätit, varit ute hela dagarna i trädgården, eldat och tömt garaget på skräp och kört till tippen, planterat penséer och på kvällarna stupat i säng efter all frisk luft. Helt underbart så det blev en liten chock med bakslaget idag. Inom loppet av ett par timmar hade det lagt sig flera cm snötäcke, igen!!! Nu vågar jag knappt säga det men jag är ändå en lyckans ost för nu dröjer det inte allt för länge innan vi far vi söder ut och möter riktig värme. Så snart går tankarna kring vilken bikini, vilka sommarklänningar och var är mina solglasögon? Visst är det fint med alla tavlor med de svarta ramarna? Foton ger personliga hem, det gillar jag! Hoppas ni alla haft en lika härlig påsk som jag!!

1 kommentar:

  1. Joo då, påsken har varit ledig, härlig och lååång. Precis så som det ska vara. Lite knasigt väder idag bara! Åhh, ni lyckans ostar, som får fara söderut.
    Ha en skön vecka! Kram Åsa.

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!