onsdag 7 april 2010

Det där med vita golv

Jag tröttnar aldrig på att titta på denna typ av rum med vit målade golv och vita väggar och golv. Visst är det vackert för ögat men jag är ändå skeptisk till om det är så himla praktiskt med de där vita golven. Jag kan bara se framför mig hur vovven rusar in och ruskar på sig och alla svarta gruskorn lägger sig som flugprickar överallt... Jag som redan idag får stressattacker av daglig städning skulle nog få ett nervsammanbrott, helt ärligt. Men snyggt är det att titta på, det går inte att säga någonting om.

1 kommentar:

  1. Jaa, du har så rätt! Jag har ljusgrårutigt köksgolv och precis ALLT syns!
    Men det är ju snyggt! Hmmm......
    Ha det bra! Kram Åsa.

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!