söndag 18 april 2010

Happy Birthday




Bilder från Pottery Barn
Nu har kära maken firat den största födelsedagen av dem alla och allt gick fantastiskt bra! Min lilla mamma och jag fixade och donade och lagade mat i två dagar och det blev riktigt bra och det känns som om gästerna var nöjda och glada och trivdes bra. Maken är mer än nöjd så nu är det bara att pusta ut. Nu jobbar jag 7 dagar till på mitt jobb innan jag lämnar in passerkortet och jag tror inte riktigt jag har förstått ännu då det är sjukt mycket att göra de här sista dagarna. Men det känns fortfarande bra och i veckan ska jag nog titta in hos mina nya kollegor och hälsa på en stund. Ha en fantastiskt bra vecka ni alla.

1 kommentar:

  1. God morgon! Vilken himla tur ni hade, som kom hem precis innan flygstoppet!
    roligt att festen blev så lyckad.Jag snöade in totaltpå bilden med tallrikarna som du visar. Dom skulle jag vilja ha, i mitt skåp! Såå fina!
    Hoppas din sista vecka på jobbet blir trevlig!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!