onsdag 21 april 2010

Aprilväder



Bild lånad från country homes
Brrr.... vilket väder. Nu måste man elda rejält för att få upp värmen i huset efter att ha dragit ner elementen när vårsolen kom. Snöflingorna yr i luften så jag tycker synd om mina stackars plantor i krukorna där ute. Men det är väl normalt aprilväder kan jag tänka. Nu går jag i nedräkning och först igår började allt som händer komma i fatt och jag börjar inse att jag ska lämna mina fantastiska kollegor på tisdag. Men jag vet att jag kommer att få nya, men ändå... På tisdag kommer jag även att operera min fot så hela maj planerar jag ligga i soffan och titta på härliga filmer och läsa bra böcker och det riktigt längtar jag efter, verkligen.... Bara foten inte kommer att värka allt för mycket så är det riktig, riktig lyx.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!