onsdag 28 april 2010

Akleja Winky Double Appleblossom


Nu gör jag det igen!!! Varför går jag på det varje år, det här med fröer!! Fast, till mitt försvar, i år har jag mer tid än någonsin. Igår opererade jag min fot och nu ligger jag här hänvisad till soffan med foten i högläge så visst skulle jag kunna ta hand om och bevaka några små krukor med frön. Förutsättningarna i år är därför bättre än någonsin. Jag köper mina fröer från Jenny på nätet och har fastnat för Akelejan Winky Double Appleblossom, bara namnet är oemotståndligt!!

1 kommentar:

  1. Jag är också ett fröfreak, men jag har turen att ah en sambo som gillar att så, mer än mej! Jag vill egentligen ha snabbt resultat så jag får börja plantera och arrangera bland krukorna, åh vad jag önskar mej ett växthus!

    Krya på foten och ha en mysig valborg!!! Mari.

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!