fredag 30 april 2010

Trädgårdsplaner, forts.




Bilder från odla.nu, greenhouse.com, aftonbladet.se
Mari på Nordingården gav mig växthusdrömmar när hon kommenterade mitt inlägg om fröerna. Visst vill man ha ett växthus, både för att de är så fantastiskt vackra, man skulle kunna inviga våren tidigare och förlänga hösten samt naturligtvis också odla fantastiska växter där. Har så svårt att få mina tomater att trivas men ett växthus skulle definitivt göra susen. Det är så mycket jag vill göra nu på våren men eftersom jag ligger här där jag ligger blir det mest funderingar men det är bra det också. Det är bra att fundera "ett varv till" innan man ger sig kast med sina projekt. Jag kan ligga här och rita odlingskartor, göra projektplaner, målformuleringar... nej, nu är jag visst fast i jobbet igen :-) Ha en trevlig Valborg! Själva eldar vi i eldningstunnan på tomten i år, det är ungefär så långt jag kan ta mig ut.

1 kommentar:

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!