måndag 3 maj 2010

Köksöar

Bilder från: Styleroom.se, Snickis.se
Vem trodde att man kunde vara ruskigt produktiv när man "bara" ligger i soffan och vilar foten... Med hjälp av en dator i knä kan man göra oändligt mycket och det är riktigt härligt att ha all den här tiden att verkligen kunna surfa runt, leta idéer, utvärdera... känns lyxigt. Och så finns det ju mängder av nätbutiker så det är lite för lätt att ta fram kreditkortet och shoppa också. I helgen har jag ritat på trädgården och hur vi ska knyta ihop en trapp med vår extra entré. Och faktum är att lösningen nu ha infunnit sig. Jag fotade trädgården och förstorade kortet innan jag printade och sedan ritade jag olika förslag och nu känns det 100% rätt. Det var också lätt att förklara hur jag tänkt för familjen och det känns som om idéen är förankrad, skönt!! Vidare har jag börjat fundera på ett framtida kök så nu går tankarna kring köksöar och här finns det en hel del att tänka på. Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!