fredag 7 maj 2010

Fredag igen!!

Bilder från Zetas
Nu har det gått en vecka igen, otroligt! Jag har verkligen inte långtråkigt här hemma, tänk om jag kommer att få ångest av att börja jobba igen!! Det är märkligt hur mycket det finns att göra varje dag, minst en tvätt- och diskmaskin per dag som ska fyllas och tömmas, en massa administration, telefonsamtal som inte blivit av... sen har jag ju i och för sig plöjt en hel videobox med nostalgi tv-serien Huset Elliot och har nu beställt hem säsong 2 via nätet och läst flera böcker och det är fantastiskt lyxigt. Igår målade jag även en stor urna som ursprungligen var terracotta-färgad men som nu är målad i högglans vit. Det blev som vit glasyr och jätte fin! Men det stressar mig att jag kommer efter i trädgården. Vi borde få ner sättpotatis i landet, så salladsfrön i sandlådan som i år ska vara odlingsbädd och nya perenner till slänten för att de ska börja ta fart... Hmm... jag måste muta någon till helgen. Ha en fantastiskt trevlig Happy Friday!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!