söndag 30 maj 2010

Mors Dag

Fantastiskt fina presenter från mina kära arbetkamrater
Det har varit en otroligt intensiv vecka med ett alldeles fantastiskt veckoslut. I fredags hade jag hela min härliga grupp från jobbet hemma på lunch och vi hade en underbart trevlig dag och det var så roligt att träffa alla igen efter en hel månad! Innan de kom fejades det liksom inför kungabröllopet, jag målade, fixade, städade, planterade.... mån om att allt skulle vara fint så därför är jag extra glad att det blev en så perfekt dag. Nu sätter jag punkt på 14 fantastiska år på gamla jobbet och börjar inom kort en ny era med ny arbetsgivare, vilket också ska bli spännande!! Idag är det Mors Dag och även 18 årig bröllopsdag och jag blev uppvaktad av min söta familj med frukost på sängen. Efteråt bar det av på en cykelutflykt i en ljum, solig morgon och nu gör vi oss klara för att åka ut till släktens stuga för att traditionsenligt fira Mors Dag. Grattis idag till alla mammor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!