lördag 5 juni 2010

Båtsäsongen invigd

Nu är det sommar på "riktigt". Första båtturen med picknick på en ö är avklarad och trots ganska mycket blåst, lite kyliga vindar så var det mysigt på varma klippor om man hittade en plats i lä. Veckan har varit full av nya intryck efter att ha börjat på nya jobbet i tisdags. Men det känns redan riktigt bra och jag är helt övertygad om att jag kommer att trivas. Vilken lättnad. För visst var det lite pirrigt första dagen. Tänk om jag skulle ångra mig!! Men icke, det här blir toppen. Ha en trevlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!