onsdag 23 juni 2010

Midsommarfirande

Det är tryggt med traditioner! Midsommar är just en sådan tradition där vi redan innan vet vad som gäller. Vi vet var vi ska vistas, vilka vi ska fira med, vad vi ska äta och hur dagen kommer att fortlöpa för så har det varit de senaste 19 åren och det känns bra! Riktigt bra! Dessutom tror jag barn mår bra av traditioner, det skapar trygghet. Fram för mer traditioner, sedan behöver det för den skull inte bli tråkigt! Det finns möjlighet till variation innanför ramarna och just nu funderar jag på vad jag ska piffa till grillmiddagen med för bidrag. I år grillar vi oxfilé så någonting lite extra skulle jag vilja komma på, hmm... får surfa runt lite på nätet för inspiration. Önskar alla en riktigt trevlig midsommarhelg!!!

1 kommentar:

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!