onsdag 30 juni 2010

Semester!!!!!!

Trots att jag haft mycket ledighet även under juni månad så börjar semestern "på riktigt" idag. På jobbet hade vi en mysig sommar avslutning med pick nick som innehöll Moet-Chandon, mmmm.... I like.....!! Nu är jag ledig hela juli och den 2 augusti drar jobbet igång igen men eftersom jag fått lite försmak nu i juni så har jag blivit fullkomligt övertygad över att det blir bra så nu kan jag njuta av semestern fullt ut. Till helgen ska mellan sonen konfirmeras och ikväll var alla föräldrar inbjudna på en liten gudstjänst på bryggan med hela havet bakom, magiskt!! Igår fick jag några klokord från yogastudion: Sinnen är som fallskärmar, de måste öppnas för att de ska fungera. Så se till att öppna alla sinnen och njut av försommaren.

1 kommentar:

  1. Mmm en champisen såg inte helt fel ut: ) hoppas du har en skön ledighet Catarina, njut av den!!! Sommarhälsningar från Mari.

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!