måndag 22 mars 2010

Snart påsk

Bild lånad från Floristutbildarna
Idag har lilla O och jag tagit fram påskdekorationerna för nu är det faktiskt inte långt kvar till påsken. Förr om åren hade jag lite svårt för påskris med fjädrar men idag tycker jag om det som en färgklick. Men bara om det är en färg på fjädrarna och en färg som jag tycker om. I år blev det mörklila. Det var en liten chock att landa i Sverige igår, snön hade jag totalt glömt bort efter en härlig helg med ljumma vindar. Och i natt ska det snöa igen, otroligt!! Men till påsken brukar det ALLTID vara vår i luften så det är bara att hoppas att vintern ger med sig snart.

1 kommentar:

  1. Hej! Va härligt...har du varit till Spanien en sväng! Jaa du, det där med fjädrar i ris...Jag har åxå lite svårt för det. Men så fick jag tag på såna där små ulliga fjädrar med små prickar.
    Jag vet inte vad dom har suttit på för fågel. Men jag tycker dom är fina. Jag brukar ha dom i blåbärsris, men det kan jag glömma i år. Så mycket snö som här är..
    Ha det gott! Kram Åsa.

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!