lördag 6 mars 2010

Uppfräschning tvättstugan

Bild lånad fr Myresjökök
En lång helg framför oss när kära maken och sportsonen är på hockeycup och vad passar inte bättre då än lite förändringsprojekt. Jag har gett mig i kast med tvättstugan som behöver bättre avställningsytor och mer luft för att få en bättre arbetsmiljö. Dessutom är jag trött på den blå färgen på väggarna så nu sa det bli vitt, vitt, vitt... Igår införskaffades nya golvskåp och snälla stora sonen har lovat att hjälpa mig skruva ihop dem idag. Släpade dessutom ut 3 stora garderober och trodde jag tagit mig vatten över huvudet när de stod och svajade och inte ville lossna från väggen... men med vilja går allt. Hann måla en väggarna en vända också och man kan redan se att det blir riktigt ljust och fräscht, så mycket bättre! Så, dags att hoppa i målarkläderna igen för nästa strykning. Trevlig helg på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!