fredag 5 februari 2010

Nätshopping är livsfarligt...

För 5 minuter sedan hade jag aldrig hört talas om KOS-stövlar men efter ett blogg-inlägg har jag blivit helt förälskad i dessa!!! Nätet är livsfarligt. Ser inte dessa stövlar helt underbara ut, helt i fårskinn!!! Med några enkla klick för 184 US Dollar är de mina.... Räknade snabbt ut att det är 1.300 kr, lite mycket pengar för ett spontan köp. Så här en fredagskväll med en härlig middag med vin bakom sig känns det klockrent, men jag ska nog vänta tills i morgon och tänka ett varv till. Undrar verkligen hur många spontanköp via nätet som ångras.... Det är fruktansvärt enkelt att shoppa loss på nätet....

3 kommentarer:

  1. Jamen då har du också fått stans snyggaste stövlar, så mysiga de var!!! Mari.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina, jag har letat mig blå efter liknande var hittade du dem... jag kan inte hitta dem på nätet.
    Tacksam för svar snarast
    Ywonne

    SvaraRadera
  3. Vilken länk hittade du dem på, själv har jag letat mig tokig efter liknande under vintern
    Väntar snällt på ett svar
    Ywonne

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!