fredag 26 februari 2010

Min dag


Bild från: www.architecturaldigest.com
Den här helgen är det "min" helg, jag är barnsligt förtjust i att fylla år :-) I år firar jag med en ruskigt dyr klippning på en extremt trendig salong. Var där i morse, full av förväntan, och jag blev faktiskt nöjd. All inredning var i betong, musiken pumpade högt ur högtalarna så man kunde inte prata med frisören vilket passade mig bra och vid shampooneringen fick man titta på en extremt konstig film på en stor videoskärm. Men min frisör var jätte duktig så min förväntan uppfylldes. Ikväll går vi ner på den lokala restaurangen med vänner och äter en god middag. En perfekt födelsedag för mig!! Trevlig helg!!!

1 kommentar:

  1. Vilken mysig födelsedag! Att få bry sig om sig själv, är ju jätteviktigt. Grattis på födelsedagen och till den snygga frisyren!
    Ha en skön helg. Hur går det med din keramik,förresten?
    Kram Åsa.

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!