tisdag 2 februari 2010

Virya yogan

Bild från min yoya studio
Det går framåt med yogan men det är ruskigt svårt!! Nu har jag gått 4 gånger och nu börjar rörelserna kännas igen och jag har verkligen förståelse för att man kan bli riktigt biten. Det är dock svårt att hinna med i vardagen men jag har siktat in mig på söndagar. Kanske kan man öva lite själv när man blir lite mer van. Jag tycker om att varje klass har ett tema och ett budskap. Igår var budskapet "tacksamhet" och det är helt fantastiskt att man genom sin andning, att gå in i sig själv kan få ro över sin rastlöshet och ha-begär. Gammal österländsk visdom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!