fredag 12 februari 2010

Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag kommer ganska lägligt i kalla februari då det passar bra att sprida lite värme och omtanke till nära och kära. Helgen är efterlängtad och blir för övrigt ganska lugn. I morgon ska vi gå och se Avatar som alla pratar om. Vet inte hur jag missat denna film men jag hörde titeln först för ett par veckor sedan och trodde först att man pratade om en opera (!!) Så uppdaterad var jag :-) Sitter just nu och väntar på snickaren som ska komma och mäta upp för elementskydden och lämna offert, det blir intressant vad han kommer fram till för pris. Sedan blir det dags för härligt fredagsmys! Jag funderar på att gå med i FaceBook gruppen "vi som älskar fredagsmys" - det är verkligen min högstund under veckan. Trevlig helg på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!