fredag 19 februari 2010

I väntan på stormen....


Fina bilder från Slettvoll
Vilken dramatik vi lever i nu!! Löpsedlarna varnar folk för att gå utanför dörren så det känns bra att ha hela garaget fullt med ved och kylskåpet fullt. Idag har jag haft en efterlängtat möte med Hemfrid. Nu går jag på säkra kort och anlitar ett proffs och jag tycker faktiskt att de uppfyllde förväntningarna så nu är det bara "upp till bevis". De har utlovat en hel städkår första gången som ska storstäda hela huset överallt (!!) Jag ser framför mig hur en hel armé arbetsmyror väller in i huset med moppar och trasor... Hunden fick tydligen inte vara hemma vid detta tillfälle och det kan jag ju förstå. Och så har vi snickaren som ringer flera gånger om dagen varje dag denna vecka. Jag är en riktigt jobbig kund och har kontrollmätt allting och får det inte att stämma med hans uträkningar... men jag tror att han förstår att jag bara är engagerad och vill att det ska bli rätt. Hela familjen snörvlar verkligen så vi ska nog ligga nerbäddade framför öppna spisen stor del av helgen. Hostmedicinen vi fick ut i tisdags är redan slut men den snälla doktorn ringde in nytt så nu ska vi nog tillfriskna. Trevlig helg alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!