torsdag 4 februari 2010

Snö, snö, snöööööö....

Bild lånad från omfortable Home
Vilken morgon! Vaknade till trafikinformation om viltolycka, seriekrock och stillastående buss på vår väg mot stan... förstod att jag skulle bli sen och mycket riktigt! Sen fortsatte det, hade kundbesök och kunden hade åkt till mig och jag till kunden.... fick snabbt slänga mig i taxi och ta mig tillbaka.... fast sedan löpte dagen smärtfritt och trevligt men det var skönt att komma hem, in i värmen. Jätte läskigt med alla tak som kollapsar. Men till helgen ska det bli sol, längtar redan!!

1 kommentar:

  1. Ja, visst ställer den jäkla snön till med mer än vad man pallar med nu. Man skulle helst bara vilja sitta inne framför brasan och kura tills det blir vår igen!
    Ha en skön helg! Kram Åsa.

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!