onsdag 17 februari 2010

Min absoluta favorit




Bilder lånade från Traditonal Homes
En kär kollega på jobbet och jag stod och diskuterade inredning vid kaffeautomaten här om dagen och döm om vår förvåning då vi båda var oerhört förtjusta i filmen med Diane Keaton och Jack Nicholson som har den engelska titeln: "Something's gotta give" bara för att filmen utspelar sig i ett fantastiskt beach house någonstans i U.S.A. Det är en fullkomligt underbart fin inredning med mörka trägolv och vita textilier och trädetaljer. Jag är helt såld på detta!! Här är några exempel. Mitt projekt med elementskydden går framåt. Jag fick allt uppmätt i helgen och har nu fått en offer som var ok, det blev rätt dyrt trots allt för det är rätt många fönster. Men det är säker 1/2 av priset från vad det skulle kosta om vi köpt från Lundbergs som är riktigt dyrt!! Vi ska nog komma överens om priset så att vi får det klart. Kommer bli ett riktigt lyft!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!