tisdag 24 mars 2009

Skärgårdskök



Nu får jag väl sansa mig men parallellt med badrumsdrömmarna går tankarna till ännu längre fram i tiden när vi ska sätta igång med vårt kök. Av ekonomiska skäl har vi fixat det kosmetiska i köket, d.v.s. sparat alla gamla köksstommar, har spårat luckorna, målat dem vita och bytt handtag. Helt ok vid en första anblick men det är svårstädat, stommarna invändigt känns gamla, färgen flagnar här och där så visst suktar man efter nytt och fräscht. Såg detta charmiga kök från Tibro. Det gillade jag.

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt snyggt! Vita golven ser spännande ut:-) ur städvinkel - men i övrigt " I love 2" :-) Nu är det Lindvallen strax - ses nästa vecka lycka till på tentan kram //T

    SvaraRadera
  2. Ja, jag undrar också hur det praktiskt fungerar med vita golv? Om de är blanka inbillar jag mig att det borde vara lätt att hålla rent men visst syns allt. Det här med städning är ett gissel! Jag skulle vilja bjuda hem damerna i Rent Hus och få lite tips!! Kram

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!