måndag 2 mars 2009

Man kan väl ändra sig...

Bild från hus&hem
Det är tur att man har energi, det behövs då jag kan reta mig till vansinne om något val blir fel eller om man rätt och slätt ändrar sig. Just nu går mina tankar på att måla om vårt sovrum som inte riktigt blev som jag tänkt mig, det gick lite väl fort vid färgvalet.... Typiskt! Anledningen var att jag köpte väldigt fina gardiner som jag i sig gillar men som inte matchade fondväggen som då fanns i sovrummet. Tänkte först måla om fondväggen (vilket hade varit smart idag) men istället målade jag om hela sovrummet i samma färg som gardinerna och visst blev det enhetligt men, nja.... jag skulle nog hellre se sovrummet i en brunaktig ton... Såg dessutom denna bild i Hus&Hem och då satte tankarna ännu mera fart. Jag får suga lite på den karamellen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!