fredag 6 mars 2009

Mitt trädgårdshus


Efter alla "måste" renoveringar där vi helt enkelt inte stod ut med ursprunget fick jag äntligen möjlighet till att bygga mitt "lyxiga", inte helt nödvändiga men ändå så uppskattat trädgårdshus. Här har jag samlat allt pyssel tillhörande trädgården och brukar stå här inne och gör mina julkransar, planterar blomstergrupper och krukor, byter jord till krukväxterna etc. Här ska kreativiteten få flöda och nåde den som släpar in en ful gräsklippare eller annat skräp i mitt lilla hus :-) Det är lisa för själen att stå här inne och dessutom väldigt praktiskt att ha allt samlat på ett och samma ställe. På golvet har jag á la Ernst lagt tumlad gatstenar löst direkt på golvet vilket gör det väldigt lättstädat med sopkvasten också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!