fredag 13 mars 2009

Dröm dig bort...


Bild lånad från countryliving.com
Hej alla! Jag har inte haft möjlighet att blogga alls denna vecka då det är lite mycket just nu. Jag läser bl.a. en distanskurs på universitetet som tar VÄLDIGT mycket tid men jag vet en som är glad att det är lite lugn och ro i huset :-) Numera sitter jag mest helt still i soffan och läser och läser, sida upp och sida ner, timme ut och timme in - istället för att stå och vingla på en stege med en färgburk i handen. Nu börjar man faktiskt att längta lite efter sommaren... Jag har blivit så grymt ekologisk under denna vinter så nu vill jag faktiskt ha riktiga odlingar i trädgården i sommar. Ska pröva potatisland bakom garaget tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!