måndag 16 mars 2009

Dags för badrumsinspiration igen...




Bilder lånade från: www.housetohome.co.uk
Jag fortsätter att drömma om vårt framtida badrum som nu i lågkonjunktur känns hejdlöst långt borta.... När jag tentat ska jag sätta igång med lite projekt igen men badrummet står som sagt långt ner på listan. Jag har lite idéer om att sätta upp en lång gardinskena i taket i vardagsrummet hela långsidan med böj runt hörnan och halva kortsidan och köpa skira gardiner som då kommer att falla från golv till tak. Eftersom vi har många fönster utmed långsidan tror jag det skulle bli jätte fint med mängder av böljande gardinlängder... svårt att förklara och det blir rätt mycket att sy men det är här mina tankar just nu befinner sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!