lördag 28 mars 2009

En dag utan måsten!!





Bilder lånade från SIA
Vaknade upp i morse utan en massa krav på att jag måste läsa x antal kurslitteratur sidor. Jag tentade i torsdags och det gick bra tror jag. Först nu känner jag vilka krav jag haft på mig själv de sista 8 veckorna och vad skööönt det är att vakna upp en lördag utan några som helst måsten. Idag ska jag ta mig tid och gå på vårsalongen på Liljevalch, något som jag varje år tänkt men aldrig tagit mig tid för. Det ligger på var och ens ansvar att "make it happen" och nu ska det ske. Hoppade av någon anledning in på SIA:s hemsida och blev förvånad då i alla fall jag har förknippat SIA med främst ljus och servetter (!!) Titta vilka härliga miljöer de visar upp. Ha en härlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!