söndag 15 mars 2009

En försmak av påsk


Bilder lånade från allas vår kära Martha Stewart
Igår var jag på besök hos min absoluta favorit bland alla blomsteraffärer! Det är en butik som är lika mycket ateljé som blomsteraffär då de gör de allra finaste blomsterdekorationer, oftast blandat med antika inslag te.x. en plantering mitt i en gammal stol :-) De ska vara med på den stora Trädgårdsmässan om två helger och då ska jag passa på och ta lite kort från deras monter och visa mer. Hur som helst så slog det mig att det inte är så långt till påsk nu. Påsken är min abolsuta favorithögtid då det är en klar markering att våren är på väg. Nåja, nu minns jag visst förra året då jag stod i Köpenhamn på påskafton i ett ymnigt snöfall men i alla fall.... Dessutom älskar jag påskmat!! Finns det något godare än lamm, lax, sparris, goda äggrätter.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!