söndag 5 juli 2009

Pilstaket

Jag har gjort ett litet experiment och jag tror faktiskt att det är lyckosamt. Såg i en inredningstidning en trädgård där de flätat pilkvistar runt vanliga trädgårdspålar som man köper i byggvaruhuset. Vi hade ett gäng kvar stående i garaget till ingen nytta så jag införskaffade pil som köps buntvis och påbörjade ett staket runt vår garageuppfart. Tror att det skulle vara fint att skilja uppfarten mot själva trädgårdsdelen och denna typ av staket matchar gärdsgården. Fick beröm från grannarna så jag tror att jag fortsätter min flätning nu i sommar.

1 kommentar:

  1. ÄLSKAR pilstaket! Ska nog övertala min karl till det, är det dyrt att köpa pil? Måste det fästas på något sätt eller är det bara att fläta?

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!