måndag 13 juli 2009

Ny lay-out & all-time high!!

Tack vare min duktiga stora son har jag fått en 3-kolumners blogg!! Han är fantastiskt. Måste bara få ordning på typsnitt etc. som blev utbytta när vi ändrade lay-outen. Igår hade jag all-time-high här på bloggen och jag blir så glad och samtidigt väldigt nyfiken på vilka är ni där ute. Ca 125 personer har läst mina små inlägg den sista veckan (!!) Det är väl inte blogg rekord generellt :-) men för mig är det jätte många. Speciellt nyfiken blir man på er ute i världen. Vem är du i Argentina, England eller Tjeckien ?? Jag är i alla fall jätte glad åt alla besök, vare sig det är från näst gårds eller från fjärran land. Tusen tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!