lördag 11 juli 2009

Jobbardag

Idag har det varit full fart här i huset och i princip alla har bidragit. TV-rummet och nedre hallen blev färdigmålad, garagedörrarna har fått sitt sista lager färg, vi har spacklat fönsterbrädorna i TV-rummet, trimmern har gått varm i trädgården, en ny fågelholk har målats och satts upp och jag har startat projektet "nya gardiner" i vardagsrummet. Efter att ha bott på hotell och sett deras fina gardinarrangemang sattes min egen plan i verket och Hemtex har fått beställa takskenor som ska löpa längst hela långväggen i vardagsrummet, det kommer att bli jätte bra!! Skenorna var väldigt prisvärda, inte alls så dyra som jag trott men gardinerna är den dyra kostnaden. Eftersom den här tanken har legat och grott så länge har gardinjakten pågått ett tag och igår hittade jag en lösning och lyckades få tag i 10 färdigsydda längder till extrapris så jag gjorde ett riktigt fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!