tisdag 14 september 2010

Voilá - c'est fini!!!

Lägg till bildJa, i alla fall nästan klart! Nu spacklar och slipar vi den nya väggen och slipdammet ligger som en dimma, usch!!! Panelen ska målas vit, igår oljade vi bänkskivorna två gånger och de ska tydligen oljas var 3:e dag i två månader. MEN jag vet inte hur många gånger jag sagt det, jag är jätte nöjd! Och som det ser ut nu blir det endast en färd till IKEA igen... IKEA känns just nu som mitt andra hem. Vi ska som "pricken över i" köpa en flyttbar köksö så att man även kan stå vänd ut mot matrums-delen och hacka sina grönsaker så att man kan vara med i diskussionen trots att man står i köket... Nu är det bara gästerna som saknas :-)

1 kommentar:

  1. Vilket härligt kök du får! Kan tänka mig att du längtar efter premiermiddagen för ett gäng gäster.
    Hoppas du har en fin vecka!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!