onsdag 22 september 2010

Marthas första hus

Bild lånad från Martha Stewart
Ibland går jag in på Martha Stewarts hemsida för att få lite inspiration! Jag har inte någon åsikt om henne som person men hennes kreativitet verkar inte ha någon botten! Och nu hittade jag se "hemma hos" bilder, bland annat bilder från hennes första hus och vilket underbart ställe. Jag blir ruskigt inspirerad av amerikanska hus med alla detaljer, allt från trappor, fönster, lister, vackra golv.... det är speciellt. Hemma finputsas det med målning, oljning av bänkskivor, montering av handtag och nu väntar vi på den beställda diskmaskinen. Det är meditativt att diska manuellt men... det tar sin tid så nu är maskinen ruskigt välkommen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!