torsdag 9 september 2010

I love my kitchen!!

Köket är äntligen klart!! Vilken pärs!! Vilket slit!! Men som man säger, efter regn kommer solsken, den som vågar, den vinner... köket blev toppen bra! Och snickarna var extra duktiga denna gång och gjorde sitt bästa att få det klart, trots de vanliga "små överraskningarna" som alltid dyker upp på vägen. Bilder kommer, men just nu är kameran på vift men bilden visar första skörden på våra äpplen. Det är grymt mycket äpplen i år!! Om det blir mos eller äppelkakor får visa sig. Nu ska gå och handdiska eftersom diskmaskinen inte passade och måste bytas ut till en dubbelt så dyr :-( men jag biter ihop och glädjs istället åt att stå i mitt country kitchen a la Per Morberg. Det är faktiskt lite likt.. Trevlig torsdagskväll till er alla!!

1 kommentar:

  1. Hej och tack för att du ville presentera dig för mig. Hoppas att du får tillbaka lusten att blogga för jag är sjukt nyfiken på att få se ditt kök. Trevlig helg.

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!