torsdag 14 maj 2009

Körsbärsblom



Oj, nu har jag dåligt samvete då jag helt har lagt bloggen åt sidan i massor av dagar och så har jag sett att jag haft trogna besökare varenda dag, sorry!! Förra helgen var fylld av besök av syster min och kusin så det fanns inte en minut över. Trädgårdsarbetet låg också nere men trädgården har skött sig helt själv och nu är den verkligen som allra, allra vackrast. Titta bara på körsbärsträdet!! Denna vecka har endast en arbetsdag kvar och sedan helg, kort vecka och låååång helg.... så nu finns det massor av trädgårdstid igen. Jag och kära maken går och funderar på att det borde vara helt rätt läge (med tanke på låga räntor, rotavdrag och bra förhandlingsläge hos hantverkare) att faktiskt dra igång med badrummet till sommaren. Otroligt!!! Nu blev det helt plötsligt full fart men först har vi några andra små projekt som måste till: elektrikern behöver en hel dag för en lång "att-göra-lista", en bastudörr ska bytas ut till en ny i glas, vi har ett stor fönster i garaget som ska monteras i matsalen så att vi får ett helt glasparti i vinkel mot viken, alla innerdörrar i nedre plan ska bytas ut.... Ja, lite småfix helt enkelt :-) Sen... då är det dags för projekt badrum!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!