söndag 31 maj 2009

Premiärdopp


Just nu är jag en usel bloggare men jag är nog inte ensam om att vilja spendera den mesta tiden utomhus i detta fantastiska väder istället för att sitta framför datorn :-) Det här är en riktigt fest helg, jag och kära maken firade igår 17 årig bröllopsdag (sidenbröllop har jag förstått), en modig son tordes även ta första doppet i vad jag tycker iskallt vatten. Idag firas mors dag men frukost på sängen, en egen komponerad hyllningssång av lilla O (jo, det är faktiskt sant, han är otrolig), och nu ska vi iväg och titta på när samma gosse springer Mini-maran i sommarvärmen så det går liksom i ett. Å andra siden händer det inte så mycket varken på tomten eller i huset. Snickaren ska komma och reka inför sommarens kommande renoveringar men vi avbokade honom till helgen och låter honom komma i veckan istället. Så jag kommer helt enkelt tillbaka. Ut i sommarvärmen nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!