lördag 23 maj 2009

Hemma fix


Idag öste regnet ner och lika bra var det för vi har haft massor att fixa med inomhus. Gästrummet har fått en passadblå fondvägg då den gamla var fläckig. Den håller fortfarande på att torka så färdigt resultat kommer i morgon. Vidare har vi satt upp spottar i vår nedre hall för att få in mer ljus och det blev toppen! Nedre hallen är numera ett "galleri" med alla de tavlor som jag inte hittat någon placering för och med det nya ljuset blev det riktigt bra. När ändå målarpenslarna var framme har jag målat några gamla ramar svarta. Jag gjorde om några kort till svartvitt och har skickat iväg dem för framkallning och förstorning och dessa ska få pryda väggen i trappen med de nymålade ramarna. Det blir nog bra. Och nu kommer solen också så vi tar nog fram grillen ikväll. Ha en härlig lördag!!

1 kommentar:

  1. Detta är bra!! jag som nyfiken ... vad roligt att få se fina bilder från hemmet:-)! //T

    SvaraRadera

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!