lördag 22 januari 2011

Ut med vintern, in med våren

Nu har jag i alla fall vår inom hus :-) Ut åkte pälskuddarna och pälsfilten i soffan och in kom rosa sidenkuddar och vita ullplädar - det är ju trots allt lite kyligt fortfarande. På fönsterbrädan står krukor med rosa Primula och Pärlhyacinter i grupp och på borden krispiga Tulpaner. Det känns redan att våren är i antågande, sakta men säkert. Det blir ju trots allt ljusare nu i slutet på Januari. Det har pysslats en hel del här hemma och så fort mina projekt är klara ska jag visa upp. Bland annat har jag fyndat höga lampfötter på loppis som har piffats till och blivit riktigt bra. Måste hitta fina skärmar till mina nya lampor så ska jag visa upp mina skapelser. Ha en härlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!