tisdag 25 januari 2011

Kreativa idéer

Jag blev så nöjd med mina nya lampor då jag fyndade lampfötterna på loppis och spray målade dem med pionoblank svart färg! Lampskärmen från den lampa som är helt klar kommer från Tine K. Mitt i livet går många tankar åt till vad man egentligen vill göra om dagarna. Jag har ett fantastiskt roligt jobb men ändå.... man kanske kan fylla dagarna åt något helt annat som är ännu roligare. Ibland funderar jag också på att gå ner i tid och frigöra en dag i veckan åt mer kreativa saker. Jag föreslog här om dagen att vi skulle dela av vårt dubbelgarage och göra en ateljé av halva delen. Där skulle jag kunna spendara tid vid ett stort bockbord och förädla lampor, speglar och andra möbler. Binda kransar till jul eller helt enkelt bara ha en plats att vara när man ska måla eller fixa.... Vi får väl se vad som händer med den idén.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Instruktioner:

När du ska välja i drop-down listan, välj Anonumios eller Namn/Webbadress om du vill att ditt namn ska synas. Du behöver inte skriva webbadress om du inte har någon hemsida.

Tack för att du lämnar en kommentar på min sida!!